Nuxe Paris Prodigieux Huile De Douche Shower Oil

03:02 Unknown 2 Yorum


                                                  Merhaba güzellikler,

    Baharın yüzünü göstermesi ile birlikte hepimizin duş yapma aralıkları sıklaştı diye düşünüyorum.Sıcak havalarda duş alırken en önemli dermo kozmetik ürünü bence duş jeli,duş yağı veya duş köpüğü gibi malzemeler.Ben bu güne kadar çok duş jelleri kullandım fakat ya derinlemesine temizlik hissi vermiyor ya da kokusu kalıcı değildi.Bunun için bende yeni bir duş jeli veya duş yağı ararken Nuxe Paris markasını keşfettim ve inceledim. Nuxe ürünlerinin %91'i doğal içeriğe sahil olmakla beraber içinde kesinlikle paraben içermiyor.Ve bu özelliği beni gerçekten cezbetti diyebilirim.






         Beni takip edenler bilir ben bütün dermo kozmetik ürünlerimi Kozmium'dan alıyorum.Hem fiyat olarak hemde hızlı teslimat konusunda oldukça başarılı he birde tabi ki testır konusunda çok cömertler :) Nuxe Prodigieux Huile De Douche duş yağı ince ve altın renkli simli bir yapıya sahip.Ben altın rengini çok sevdiğim için rengi çok hoşuma gitti.Nemli cildinize uyguladıktan sonra ipeksi yumuşak bir his bırakıyor ve cildi temizlemesi oldukça başarılı diyebilirim.Kokusu ise gerçekten kalıcı ben sabah duş aldığımda akşam vakti cildimi kokladığında hala kokusu geçmemişti.Bu yüzden bu ürün bitse yine alırım çünkü bugüne kadar kullandığım hem temizlemesi hemde koku kalıcılığı olarak en mükemmel duş yağı.Kullandıktan sonra kesinlikle cildi kurutmuyor da daha ne olsun ki :) Zaten %91 doğal ürünlerden oluşuyor ve kesinlikle paraben içermiyor.O yüzden gözüm kapalı herkese tavsiye ediyorum.Hacmi ise 200 ml.

       Nuxe ürünlerini nisan ayı boyunca sayfamdaki ve instagramdaki takipçilerime özel indirim kodunuz resimdedir.




       Kozmium'da Nuxe ürünlerini incelemek için tık tık , bu ürünü incelemek içinse  tık tık .

                       Okuduğunuz için teşekkür eder iyi günler dilerim canlarım :)
  

Bunlar da İlginizi Çekebilir

2 yorum:

  1. Ohaa çok teşekkürler hemen bişeyler alıyorum

    YanıtlaSil
  2. büyük bir nuxe hayranı olarak bu ürünü hala kullanmadım desem güler misin acaba :D çok merak ediyorum bir de böyle güzel güzel yazıyosun alasım geliyor :D

    YanıtlaSil