TT MASK TİMELESS TRUTH YÜZ MASKESİ

03:25 Unknown 4 Yorum



      Merhabalar,

    Öncelikle herkese iyi pazarlar dilerim.Bugün sizlere TT Mask Timeless Truth yüz maskesinden bahsedeceğim.Bu maske siyah kömür maskesinden oluşmakta ve bu serinin 3 tane çeşidi var.Bunlar;parlatıcı,antiakne-arındırıcı ve yoğun nemlendirici.Yüzüm sivilceli olduğu için bendeki olanı antiakne-arındırıcı olan maskeydi.Antiakne-arındırıcı siyah kömür maskesi akne ve siyah noktaların giderilmesinde ve ciltteki kirin-yağın giderilmesinde etkilidir.
     Maskeyi açtığımda karşıma siyah bir maske çıktı ama maskenin içinde ki serum şeffaftı.Yüzüme maskeyi yerleştirdikten sonra 15 dakika bekledim.Önce yüzümde bir ferahlık hissettim ve sonra cildimdeki gözeneklerin gerçekten açıldığını hissettim diyebilirim.Özellikle yoğun sivilceli olan yerlerde bu etkiyi daha çok hissettim.Normalde bizler maskeyi yaptıktan sonra su ile durularız fakat bu maskenin en sevdiğim özelliği durulanmaması.Yani maskeyi çıkardıktan sonra kalan serumu yüzünüze yayıp kurumasını bekliyorsunuz.Ben bu maskeyi gece yaptım ve sabah uyandığımda cildim serumu emmiş ve cildimde aydınlık bir görüntü oluşmuştu.Var olan sivilcelerim söndü ve gittikçe kuruyor.Ve hatta benim dudak çevremde cilt tonu eşitsizlikleri vardı onlar bile azalmıştı diyebilirim.
      Tt Mask Timeless Truth siyah kömür maske serisinin şuan Türkiye'de satışı yok fakat en yakın zamanda gelmesini temenni ediyorum.Çünkü bir daha alacağım.Sitesinde yüz maskesinden başka göz maskesi,boyun maskesi,el ve ayak maskesi bulunmakta.En dikkatimi çeken ise göğüs maskesiydi.Evet yanlış duymadınız göğüs maskesi :) Diğer TT Mask maskelerini incelemek ve almak içinse tık tık .
       Herkese güzel bir pazar dilerim canlar,bu yazımı okuduğunuz için teşekkürler ;)   
   

Bunlar da İlginizi Çekebilir

4 yorum:

  1. TT maskaler cidden çok güzel ve başarılı :)

    YanıtlaSil
  2. Aynen canım bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. 14 yaşındaki kızım sivilceleriyle fazla uğraşıyo ve siyah noktaları burun üzerinde fazla maske yaşına uygun olur mu?yada başka öneriniz var mı?

    YanıtlaSil